The Official Website of Mateusz Szczypta

also known as "szczypcik"

27 stycznia 2014

Przygoda z Zippo [5] /kolekcja/

Moja duma. Najulubieńsza.
Zippo The Witcher.
Logo zerżnąłem z internetów, wysłałem, odpisali, że zrobią to zamówiłem. ;]
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy są takie orginalne, bo nie znalazłem.
Grawer dwustronny, chwalą się, że diamentem, w sumie nie mam co narzekać, bo 3 dni czekania od momentu zamówienia to chyba mało, skoro goście informują na bieżąco co się dzieje z zapalniczką.
A brałem od nich - Czwarty Listek. I będę tam wracał, bo w sumie jestem zadowolony, a w kolejce 4 projekty ;>

Przygoda z Zippo [4] /kolekcja/



- Eskadra "Tomcatters" VFA - 31,  najbardziej zasłużona eskadra lotnicza marynarki USA; I/ IV (1988) -

za zippo.net.pl

Przygoda z Zippo [3] /kolekcja/

Najstarsza zippo w kolekcji - wg. stempla lata 1983-1984.
I do tego slimka.
Z tą nie mam jakiejś szczególnej historii - wykukałem ją na serwisie ogłoszeniowym, gdy od czapy wpisałem zippo tarnobrzeg.
Zadzwoniłem do gościa, ustawiliśmy się obejrzałem, kupiłem.
Rozpierdala mnie jak ludzie biorą zippo do ręki, otworzy taki klapke i mówi - ale nie działa. Ale, że wata w środku sucha jak pieprz to nie wiedzą.
Jej jedyny feler był taki, że nie klikała. Bo palić paliła, wystarczyło włożyć kamień i zalać.
Zgłosiłem problem na zippo.net.pl i dzięki pomocy problemu już nie ma.

Przygoda z Zippo [2] /kolekcja/

Ta zippo zawitała jako druga to mnie. W sumie to były dwie - jedna -  high polish chrome i ta (nie pamiętam jak się nazywa). Błyszczącą wzięła sobie Moja Luba, a ta została i tak leżała, sobie w pudełku spokojnie. Do czasu, aż Cowboy'owi odpadła klapka.
No, a że po drodze były święta, sylwester itd, to trochu przeszła.
W końcu znalazłem maszynkę do grawerowania, no i nie było przebacz musiałem coś na niej wydziabać.
I finalna wersja wygląda tak.


26 stycznia 2014

Przygoda z Zippo [1] /kolekcja/

Moja pierwsza Zippo. Kupiłem ją gdzieś w 2009 w Londynie. Dzielnie mi służyła, a była to służba niełatwa, co zresztą widać i co zaowocowało wizytą w Klinice Zippo w Niemczech (przestała robić kilk).
Wróciła sprawna, i służyła mi nadal, aż chyba z miesiąc temu stała się rzecz straszna
I od tamtej pory leży w pudełku i czeka na wycieczkę do Niemców. Chociaż z drugiej strony jakoś nie mam ochoty jej wysyłać do naprawy. Może już czas żeby odeszła na emeryturę?

2k14

No, to tego jeśli jeszcze ktoś tu zagląda, to ja żyję.

I co prawda nie mam jakiś strasznych pomysłów na tego bloga, ale spróbuję, może ktoś to jeszcze odwiedza od czasu do czas.
 Jedziemy!

30 stycznia 2013

Spoznione postanowienia

Mam taki pojebany zwyczaj, ze gdy nadchodzi nowy rok to kupuje sobie nowy szkicownik.
I najlepsze w tym wszystkim jest to, ze potem w ciagu roku kupie ich jeszcze kilka.
Ktos powie "ladnie napieprzasz z rysowaniem"
A dupa!
Przewalajac dzisiaj sterte papieru z polki na polke zajrzalem z ciekawosci do takiego tomiszcza A4, ze 100 kartek. Na dzien dobry data 2009. No ladnie, mysle.
3 zeszyty A4 - w tym dwa ledwo napoczete, moleskina nie moge od dwoch lat zapelnic. A to co w nim jest n to duzo pisania, glownie pozostalosci notatek ze studiow.
I tak patrzac na te polke to rece opadaja. Tyle papieru czeka, a ja zamiast cwiczyc to siedze na fejsie, yotubie czy innym ustrojstwie albo biegam asasynem po rzymie.
Co tu duzo gadac - moje tzw rysowanie w tym momencie siedzi.z.malpami na drzewie i nie ma zamiaru z niego schodzic.
Druga sprawa to pomysly.
Chodzi mi po glowie masa wrecz (nazwijmy to gornolotnie) "projektow". Gorzej z realizacja. A raczej z checiami i umiejetnosciami.
Dlatego mam zamiar naprawic to wszystko w tym roku. Plus do tego przeczytac pare ksiazek, wydac kase na pare pierdol i ogolnie robic wszystko na cacy. Czy sie uda?
Nie sprobujesz sie nie dowiesz.

Za brak polskich znakow odpowiada moj samsung.

23 stycznia 2012

Ty głosujesz na ACTA, ja nie głosuję na ciebie, proste


Oświadczam, że nigdy w wyborach samorządowych, parlamentarnych lub prezydenckich nie oddam głosu na polityka, który zagłosuje za ACTE. Nie oddam też nigdy głosu na żadnego kandydata partii politycznej, której więcej niż 50% parlamentarzystów zagłosuje za ACTE. Zagłosuje na ich przeciwników politycznych lub kandydatów niezależnych.

Ty głosujesz na ACTA, ja nie głosuję na ciebie

Niekryty Krytyk vs ACTA



My Riot Glaca vs ACTA, SOPA & PIPA



:: liczymy ::

free counters

:: ludki ::