The Official Website of Mateusz Szczypta

also known as "szczypcik"

13 grudnia 2011

Muzyka na wieczór: Pezet - Niewiadomo

Od lat 90 jestem MC,
Pamiętam jak, usłyszałem pierwszy bit i nagrałem pierwszy track,
I to, że chcesz uczyć mnie jak żyć trochę mnie męczy,
Bo wiem lepiej co to rap
I znam więcej płyt na bank.
I gdy robię mainstream mówią coś, że robię pop,
a gdy robię undeground, jestem z tych, co robią to bo chcą.
Nie z tych którzy tam tkwią, bo wciąż muszą,
Wkurwiam ich bo mam flow,
I płonie mic, więc gram dużo.
O.
I w głowie mam czas gdy DJ kład cut na bit,
I słucham tych nowych sław i myślę, że czas na beef .
Bo grają rap tak jak ja 10 lat temu,
I czuje się tak, jakby ktoś mi wysłał moje demo.
I słucham takich gówno wartych prawd i wchodzę na ten bit,
Tak jak na boisko Van der Waard.
I mają fart, że robię new school, bo gdybym robił old school rap,
Ich cały świat runął by jak domek z kart.

Czasem słucham Drum'n'Bassu,
Robię Dubstep i lubię Dub,
Ale nie wiesz lepiej niż ja co to rap.
I w moim ręku mic i jestem MC,
Zrobię tak,
Że każdy z was będzie przy mnie kiepski.

Te wasze podwójne rymy są tak wymuszone,
Jakby nagle składać je zaczęła Anna Samusionek,
I myślę sobie: spoko ziomek, idź  w swoją stronę,
Ale nie ucz mnie rapować,
I jak składać słowa przed mikrofonem,
Bo o starej szkole wiem więcej niż każdy z was,
I nie chcę być idolem.
Przestań też liczyć mój hajs.
Jestem ciekaw co byś zrobił na bicie,
Który nie brzmi klasycznie,
I ma inną rytmikę i inny bas.
Pewnie miałbyś flow jakby gadał to Janusz Weiss.
Zostaw to, zróbmy tak wyrzuć pretensje,
I nigdy więcej nie mów mi jak mam robić rap
Albo weź mój nowy bit i się ze mną sprawdź .
Zrobię to chętnie bo jestem MC,
I na bank lepiej znam całą esencję.
Jak wchodzę na bit to nieważne,
Czy to DubStep, czy to Grime,
Czy to sampel, czy to crunk,
To jest czysty undeground!

Czasem słucham Drum'n'Bassu,
Robię Dubstep i lubię Dub,
Ale nie wiesz lepiej niż ja co to rap.
I w moim ręku mic i jestem MC,
Zrobię tak,
Że każdy z was będzie przy mnie kiepski.


Brak komentarzy:

:: liczymy ::

free counters

:: ludki ::