The Official Website of Mateusz Szczypta

also known as "szczypcik"

8 czerwca 2010

Za szybko się włącza czerwone...

Pobujałem się dzisiaj po tym moim mieście Tarnobrzegu i zastanawiałem się nad jak można zrobić ścieżkę rowerową z kostki brukowej... i jedyny i najprostszy wniosek, jaki mi się nasuwa to taki, że potrzebowali tam chodnika to zrobili chodnik, a żeby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu to ciapnęli co jakiś czas rower na tym chodniku, że niby ścieżka rowerowa i się szczycą, że długość ścieżek rowerowych wzrasta...
Tylko szkoda, że to nie w centrum te ścieżki.

A swoją drogą robią fajną trasę nad dołek machowski (zalany dołek po kopalni,

Wyświetl większą mapę
taaaaaaka jebitna dziura była), ścieżka wyłożona asfaltem jak powinno być tylko coś nie mogą tego skończyć.

I muszę sobie jakąś chustę na buźkę załatwić bo kiedyś jak mnie capną (odpukać) za tą jazdę po mieście to żeby mi wszystkich przewinień nie wyciągnęli co sobie nabijam regularnie jak tylko wezmę fixa na spacerek :P

Brak komentarzy:

:: liczymy ::

free counters

:: ludki ::