The Official Website of Mateusz Szczypta

also known as "szczypcik"

13 września 2009

Po nocy


Taka mała ciekawostka. Oto moje biurko, stan na dzień 13.09.09 godz. 02:40. Jest na nim od cholery rzeczy, z których najczęściej używam laptopa i telefonu. Reszta leży tam przez mój zapał do sprzątania.

A więc co tam mamy:

-kubas o dużej pojemności, żeby nie ganiać co chwila po herbatke
-mała szklaneczka, na pepsiaka tudzież colke
-portfel - wiadomo, wróciłem, wyjąłem z kieszeni i leży
-kostka rubika-efekt mojej 10 minutowej zajawki na ułożenie jej - czekam na wenę
-laptop - wiadomo po co
-dwa telefony - jeden do mojej Kochanej, drugi do reszty pospólstwa.
-jakieś proszki na gardło - od powrotu jestem chory
-sztyft do niuchania - katar
-chusteczki - jw
-jakieś długopisy, ołówki
-słuchawki do nokii - pod ręką, po co łazić i szukać
-pendrajw
-fajurki Djarum Black (pozdro dla Maćka, który mnie zaraził paleniem goździkowych)
-ulubiona zippo - do goździków
-koraliki
-notes
-książka na laborki
-ładowarka do aparatu - chyba niedawno go ładowałem
-paliuszki - bo muszę coś chrupać
-SPDki - wykręciłem z pedałów i zostały
-takie coś z drutami - zajebista zabawka do masażu głowy - jest tak zajebiste, że ciarki mnie przechodzą od głowy po pięty
-zakładki samoprzylepne
-mapa Rzeszowa (?)
-szklanka - ja jej nie przynosiłem
-obcinacz - nie trafił do kosmetyczki

I to na tyle tym razem ;]

Brak komentarzy:

:: liczymy ::

free counters

:: ludki ::