The Official Website of Mateusz Szczypta

also known as "szczypcik"

23 stycznia 2008

kali iść spać

Plusssz, Sesja - nic na mnie nie działa. Jak mi się chciało spać tak mi się chce, jak się nie mogę skupić na mmf tak nie mogę. Nie wiem czy ja jestem jakiś wybryk natury? Biorę te hmm... wspomagacze to za dużo powiedziane, więc niech będzie dodatki do diety, a spać mi się po nich chce jeszcze bardziej.
Dzisiaj jeszcze mnie czeka zaliczenie z MMF, laborki z elektromagnetyzmu i zaliczenie z baz...
Eh... powinienem się przygotowywać, ale idę spać bo wszyscy już śpicie, więc co ja sam będę siedział.


Post powstał aby zaspokoić głód wiedzy co poniektórych czytelników bloga
Wiem, że logo jest lepsze od żadnego, a gorsze od któregokolwiek, ale niech narazie powisi.

Brak komentarzy:

:: liczymy ::

free counters

:: ludki ::